Kde se většina z nás setkává s nejvíce lidmi za den? V zaměstnání. A ne všechny kanceláře a open space dnes zejí prázdnotou. I mezi kancelářskými profesemi nacházíme takové, které nemohou pracovat z domova. V tu chvíli přicházejí ke slovu hygienická opatření.
Jestli se v současné době nějaké sousloví stalo mnohonásobně více skloňovaným než dříve, jsou to právě hygienická opatření v oblasti dezinfekce. V zaměstnání a kancelářích jsou však důležitější než kde jinde, vždyť tam trávíme třetinu dne.
Velká většina zaměstnavatelů si právě v souvislosti s koronavirovou pandemií uvědomila, jak důležitým hygienickým opatřením je plošná, nebo prostorová dezinfekce. Dokážeme díky ní odstranit z povrchů a prostoru 99,9% všech bakterií, plísní i virů včetně viru Covid- 19.
Při dezinfekci kancelářských prostor dezinfikujeme všechny povrch, kterých se zaměstnanci dotýkají (dveře, stoly, židle, skříně, atd), všechny místnosti, ve kterých se zaměstnanci pohybují včetně zasedacích místností, ale i schodišť, výtahů, kuchyněk, recepcí atd. Dezinfekční zásahy doporučujeme pravidelný a 2-3 týdenní interval dle frekvence osob v kancelářích.
Nejčastěji využívanou a námi doporučovanou technologií je dezinfekce polymerem, kde je výrobcem garantována až 21 denní trvanlivost. Polymerová dezinfekce současně nevytváří zápach a nemá negativní vliv na povrchy.